donderdag 31 oktober 2013

I love SHOES!

Ik heb het advies opgevolgd dat ik kreeg naar aanleiding van mijn post Ongecompliceerd op hakken. En ja, ik heb ze ook al aangehad! Ik zit nog niet op mijn oude 'niveau', toen ik nog hele dagen rond kon wandelen op de hoogste hakken en hooguit een beetje vermoeide voeten kreeg (hoe was dat überhaupt mogelijk?!). Maarrr... ik kan ze wel weer aan. Jeeeej, weer een 'mijlpaal' bereikt. We komen er wel, geduld is gewoon een schone zaak.

Nieuwe hakken!
En, wat vinden jullie ervan? Ik ben dol op enkellaarsjes. Misschien ligt dit mede aan het feit dat als ik iets hogere laarsjes aanheb, ik meteen zo'n minuscuul beentje heb. Hihi, hoe hard ik mijn kuiten ook train, ze zullen er nooit komen. Dus draag ik graag hoge laarzen die mijn kuit 'verdoezelen' of laarsjes die precies op het 'dikste' gedeelte van mijn enkel vallen, zoals deze. Kleur is ook heerlijk, dat fleurt het najaar lekker op, net als al die mooie herfstkleuren die de bladeren van de bomen nu aannemen. Ik heb dit keer voor paars/aubergine gekozen, zwart is ook zo standaard (overigens wel heel praktisch, maar dat waren deze laarsjes toch al niet door de hoogte). De achterkant is van ponyhaar en de voorkant van suède, dat maakt het net even iets spannender dan één en hetzelfde materiaal over de hele schoen. Ik ben er in ieder geval erg blij mee.

Tip van de week: koop mooie schoenen, dat is goed tegen een najaarsdip (preventief mag ook!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter: