zaterdag 9 augustus 2014

Creatief: dieren tekenen

Het was al even een tijdje geleden dat ik had getekend. Vroeger deed ik dat graag als ik alleen op mijn kamer zat en niets te doen had. Dat is inmiddels jaren geleden. Waar moest ik beginnen? Ik wilde niet meteen moeilijke perspectieven en portrettekeningen maken. Ik besloot een kinderboek uit de bibliotheek te halen en begon simpelweg de dieren na te tekenen die daarin stonden. Ik kreeg er weer plezier in en was best tevreden met het resultaat. Momenteel ben ik bezig met handlettering. Google het maar eens. Je kunt op deze manier teksten heel mooi 'aankleden'. Gewoon heel simpel met potlood en papier. Heerlijk om zo op te gaan in 'handwerk' en echt zelf iets te creƫren.

Creatief: dieren tekenen

Creatief: dieren tekenen

Creatief: dieren tekenen

Creatief: dieren tekenen

Creatief: dieren tekenen

Creatief: dieren tekenen

Creatief: dieren tekenen

Automatisch een e-mail ontvangen als er weer een nieuw bericht van mij verschijnt op deze blog? Laat dan je e-mailadres achter op mijn homepage bij 'volg mij per mail'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter: