maandag 25 augustus 2014

MmmMaandag: Smoothie van wilde perzikken

Ik ben gek op smoothies. Vooral als het weer warmer wordt is er niets heerlijker dan te ontbijten met een smoothie in het ochtendzonnetje. Hieronder eentje met wilde perziken en bramen uit eigen tuin. Probeer het maar en laat me weten wat jij er van vindt.

Drank - Smoothie van wilde perziken (2 glazen)

Wat doe ik erin?
4 wilde perziken (die platte), een handje bramen, een kiwi gold, 250 ml Griekse yoghurt

Hoe maak ik het klaar?
Was en snijd de perziken en de kiwi in stukjes en doe ze in de blender. Voeg de bramen en de Griekse yoghurt toe. Even mixen en hij is Peachy Perfect!

Smoothie van wilde perzikken

Op zoek naar meer lekkere en gezonde recepten? Check dan ook mijn andere recepten.

Automatisch een e-mail ontvangen als er weer een nieuw bericht van mij verschijnt op deze blog? Laat dan je e-mailadres achter op mijn homepage bij 'volg mij per mail'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter: